KONKURS SUPERSCREEN | | 2 | | |
O grafice wektorowej słów kilka | GRAFIKA | 4 | - | 5 |
ART. EXPRESSION (cz. 1) kreślenie wektorem | KURS | 5 | - | 7 |
INTEL OUTSIDE PARTY I Warszawa '94 | | 8 | - | 9 |
Rozszerzenie pamięci M-TEC 4MB do A1200 | HARDWARE | 10 | | |
HDP Sound Studio 2 | SOFTWARE | 11 | | |
INSIGHT: DINOSAURS Niesamowita podróż w świat gigantycznych gadów | SOFTWARE | 12 | - | 13 |
PRAWO JAZDY v1.0 | SOFTWARE | 14 | | |
AmiMakler | SOFTWARE | 15 | | |
TEST INTELIGENCJI I BIORYTMY | SOFTWARE | 16 | | |
Joystick i wiosełka | OD KUCHNI | 17 | | |
Biblioteki Amigi (cz. 5) Biblioteka GRAPHICS | OD KUCHNI | 18 | - | 20 |
FRAKTALE Opowieść o pewnym smoku (1) | ABC PROGRAMOWANIA | 20 | - | 21 |
ARNIE | GRY | 22 | | |
VICKY | GRY | 22 | | |
The Settlers | GRY | 23 | | |
HOW TO CHEAT (c. d.) | | 23 | | |
D/Generation | GRY | 24 | | |
World Championship Squasch | GRY | 24 | | |
NAM 1965 - 1975 | GRY | 25 | | |
FIGHTER | GRY | 26 | | |
International 5 - A - Side Football | GRY | 26 | | |
KICK BOX | GRY | 26 | | |
KRZYŻÓWKI dla komodorowców (z C&A 8/94) | | 27 | | |
STUDIO PROJEKTOWE szczyt bezczelności. | SOFTWARE | 28 | - | 29 |
MULTI SPRITER | SOFTWARE | 30 | | |
SPRITE EDYTOR | SOFTWARE | 31 | | |
GEOS i ferajna (cz. 10) GEODEX | SOFTWARE | 32 | | |
PRINT MASTER - stary ale jary | SOFTWARE | 33 | | |
JAK POŁĄCZYĆ C-64 Z IBM PC | ZRÓB TO SAM | 34 | - | 35 |
Jak napisać własne DEMO (cz. 13) czyli . Klub wesołego cyklisty | ABC PROGRAMOWANIA | 36 | - | 37 |
PROGRAMOWANIE STACJI DYSKÓW 3 | ABC PROGRAMOWANIA | 38 | - | 39 |
Zmiana cyferek na literki | ABC PROGRAMOWANIA | 40 | | |
PIĘKNY I BESTIA czyli podłączmy modem do C-64 (cz. 7) | MODEMOWANIE | 41 | | |
HYDE PARK PROGRAMISTÓW Druga edycja | PROGRAMOTEKA | 42 | - | 43 |
SKARBNIK 2.0 | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 42 | | |
PLIK KODER V1.0 | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 42 | - | 43 |
MULTI SHOWER | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 42 | | |
MAGICZNE POLE | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
PODMIANKA | HYDE PARK PROGRAMISTÓW | 43 | | |
SUPERMARKET | | 44 | - | 47 |
WYPRZEDAŻ NUMERÓW ARCHIWALNYCH | | 48 | | |
PRENUMERATA | | 49 | - | 50 |
KONKURS SUPERSCREEN c.d. | | 51 | | |
Rozwiązanie konkursu dla łamaczy joysticków (z C&A 8/94) | | 51 | | |