OTWÓRZ OKIENKO .  | | 4 | - | 5 |
KABLOLOGIA cz. II Podłączenie monitora kolorowego ATARI ST do Amigi  | | 6 | | |
KOMPUTERY ŁĄCZCIE SIĘ cz. II Połączenie Amigi z IBM PC  | | 6 | | |
ASEMBLER 68000 (CZĘŚĆ III)  | | 7 | - | 8 |
PAMIĘĆ CZY SKLEROZA? TEST ROZSZERZENIA PAMIĘCI DO 2.5 MB  | RAPORT | 9 | | |
AMOS cz. II  | | 10 | - | 12 |
POLAK POTRAFI | | 12 | | |
ENGLISH TEACHER  | recenzje | 13 | | |
KĄCIK POCZĄTKUJĄCEGO  | | 14 | - | 15 |
PALCEM PISANIE CZYLI CO TO JEST I DO CZEGO SŁUŻY TEXTOMAT PLUS 64/128  | narzędzia | 15 | - | 16 |
TRAGEDIA GRACZA CZYLI CO SIĘ PSUJE W JOYSTICKU  | | 17 | | |
Asembler dla każdego (IV) KOMPUTER ZNACZY - LICZYDŁO!  | | 18 | - | 19 |
EDYTOR PL  | RAPORT | 19 | - | 20 |
OBLICZANIE PIERWIASTKÓW  | programoteka | 20 | | |
RESET  | programoteka | 20 | | |
FUNCTION KEYS  | programoteka | 21 | | |
GRAFIKA I TEKST  | programoteka | 21 | | |
NIEBO II  | programoteka | 22 | | |
PAMIĘTNIK KANONIERA URYWEK SIÓDMY  | | 22 | - | 23 |
DYSKIETKI C&A NA AMIGĘ - INFO | | 25 | | |
SUPER SPACE INVADERS  | GRY | 26 | | |
CASTLE MASTER  | GRY | 26 | | |
HUGO III  | GRY | 26 | - | 27 |
BAD LANDS | GRY | 27 | | |
CHUCK ROCK  | GRY | 27 | | |
THE SPY WHO LOVED ME  | GRY | 27 | | |
zostań "włamywaczem" (odcinek 2)  | sposoby i sposobiki | 28 | - | 29 |
PRENUMERATA | | 29 | - | 30 |
ANKIETA | | 31 | - | 32 |
JĘZYKI PROGRAMOWANIA czyli jak dogadać się z maszyną | | 33 | - | 34 |
ERRATA DO C&A 9/92 | | 34 | | |
SUPERMARKET | | 35 | | |
COMMODORE - krótka historia sukcesu | | 36 | | |